.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی؛
انتظار می‌رفت روحانی به وعده وزیر زن عمل کند / مردان برای انتخاب وزیر لابی‌های قدرتمندی دارند
سهیلا جلودارزاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما در حوزه فرهنگی و آموزشی زنان توانمندی داریم گفت: دولت می‌توانست حداقل یکی از وزرای پیشنهادی را از زنان توانمند انتخاب کند.
انتظار می‌رفت روحانی به وعده وزیر زن عمل کند / مردان برای انتخاب وزیر لابی‌های قدرتمندی دارند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: من فکر می‌کنم که دولت باید به وعده‌ای که در رابطه با استفاده از خانم‌ها در پست‌های کلیدی داده بود عمل کند و حداقل یکی از این دو وزیر را که فرهنگی و آموزشی هستند از خانم‌ها قرار دهد.


جلودارزاده خاطرنشان کرد: ما خانم‌های توانمند و بسیار شایسته‌ای در این بخش‌ها داریم، ولی متاسفانه صلاح دید دولت این طور نبوده است.


نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: برای وزارت رقابت زیاد است، خود جامعه زنان هم از ابتدا این مسئله را می‌دانستند که خانم‌ها باید براساس شایستگی انتخاب بشوند تا زمانی که این مسیر طی شود.


وی افزود: 30 درصد پست‌های کلیدی به عنوان گام اول مشارکت زنان در مدیریت کشور مطرح شد و امروز می‌بینیم که این امر دارد به آرامی تحقق پیدا می‌کند و جزو مطالبات جامعه زنان است و دولت اقدام کرده و وزرا این مسیر را رصد می‌کنند.


این نماینده مجلس ادامه داد: ما باید این را به عنوان یک واقعیت بپذیریم که در رابطه با انتخاب خانم‌ها به عنوان وزیر رقابت زیاد است و مردان در این زمینه لابی‌های با سابقه‌ای دارند. هرچند لابی‌های خانم‌ها تازه دارد شکل می‌گیرد.


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ما این راه را شروع کرده‌ایم، اینکه چقدر موفق شدیم مهم نیست، مهم این است که این سابقه ایجاد بشود و مطمن هستیم این راهی است که دارد جلو می‌رود.


وی تاکید کرد: وقتی بیش از نیمی از جمعیت کشور تحصیل کرده هستند و اکثر فارغ التحصیلان ما در مقاطع کارشناسی، ارشد و دکتری خانم‌ها هستند. رسیدن به این هدف را ممکن می‌کند و این راهی است که باید برویم.

 

خانم‌ها مدیران پاکدستی هستند

نماینده مردم تهران ادامه داد که خانم‌ها مدیران پاکدستی هستند. این روزها ما در مرحله مبارزه با فساد قرار داریم و شاهد هستیم که بسیاری از این مسائل توسط خانم‌ها پیگیری و افشا می‌شود، هرچند مدیر مجموعه نیستند اما با دیدن مشکلات این ماجراها را پیگیری می‌کنند این مصلحت کشور هم هست و خواهی نخواهی ما به این مرحله خواهیم رسید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 12 شهريور 1398
اینکه بانوان پاکدستراز اقایان هستند شک نکنید واینکه سهم 30 درصدی مدیریتی بانوان شعار انتخاباتی هست .موضوع اینه که بانوان تخصص اختلاص رو ندارند واین به مجموعه اسیب میرساند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.